8. oktober 2012

3 kommentarer:

Håper du har hatt ei fin helg, Ann Merete, og at formen din er bedre! Her gikk det ganske så i ett, og det er jo fint innimellom! :)
Skal si ifra hvis det blir en Oslo-tur på meg ja! Det hadde jo vært kjempekoselig å ta en kaffe!
Ønsker deg ei fin, ny uke!
Klem fra Carina

Den store sikkerhetsnålen angrer jeg litt på at jeg ikke kjøpte med meg hjem fra messen. Vet ikke hva jeg skulle brukt den til, men den var jo såååå kul !

God uke videre til deg!

Hei søte!

Takk for sist 😊 der var supergøy i Bergen!

Så fine kommentarer på bildene mine! Har bare øvd og øvd veldig mye i det siste, så er nok min "egen" fortjeneste ;) tihi.

Klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)