9. september 2012

Gamle plater om igjen

ENDELIG har vi hengt opp bildelistene som har stått bak døra i stua i en evighet...  De har kommet opp over TVen og gjorde noe med rommet med én gang.
Å innrede listene tar litt tid, og enn så lenge har jeg "slengt" noe opp der for å teste litt.
Sånt må jo planlegges nøye, som jeg sa til min kjære ;)

Det jeg først og fremst hadde lyst til å vise frem er et lite tips om at det f.eks. går an å bruke gamle platecovere til pynt! Spesielt sånne stilige som The Beatles har produsert. Dessuten er vi jo fan av musikken!
Platespilleren står nede i boden, og jeg veit neimen ikke om den funker en gang, så da kan jo platene brukes til noe fornuftig?


Ellers har rammene med sommerfugler som jeg kjøpte på flyplassen i Filippinene i fjor (hmm, hva skal jeg bruke de siste Filippinske pengene på tro? Ikke parfyme i taxfree, nei...) fått plass, sammen med et print av horn, en hjort og en vase fra Kremmerhuset, og sommerfugler i "porselen" fra Søstrene Grene. Bildelistene er fra IKEA.



//
A little tip from me today: Why not use old album covers as decor on your shelves? This old Beatles album, Abbey Road, is a well known scene and it's cool to put up on our shelves. I like the picture and the music! I'm not finished decorating these shelves, though... just trying something to figure out how I want it.

3 kommentarer:

Jeg synes det ble ganske så lekkert det du hadde slengt opp på bildelistene dine jeg.
Stilig med platecoveret.
Og de sommerfuglbildene dine er så fine med de svarte rammene,
mener å huske du har spraya/ mala di.
Vurderer bildelister i stua jeg og, men har fortsatt litt skrekk mot å henge noe opp på de "nye" veggene. Jada, de er 1 år allerede...

Fin ny uke til deg!
- AC

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)