28. september 2012

Bergen next

God fredag og god helg!
Jeg er straks på vei ut døra for å fly til Bergen og Interiør- og boligmessen!

Aller først blir det gjensyn med mine beste bergensvenner som jeg ser litt for sjelden, deretter champagnefrokost med bloggerne i morgen, messe og så middag med bloggerne igjen på kvelden. Jeg hører rykter om 80 interiørbloggere på plass så dette blir gøy!



Siden jeg prioriterer hardt med pakkingen blir ikke PCen med over, men de som har lyst kan følge meg på Instagram finner meg på @annmeretes.


PS!
Husk å bli med på giveaway'en jeg har gående, du kan vinne en søt Mugtail-kopp! Legg igjen en kommentar på dette innlegget for å være med.

//
I'm off to Bergen and the interior exhibition! Meeting a good friend today, having breakfast and dinner with other interior bloggers tomorrow!

6 kommentarer:

Kos deg masse,det blir nok toppen:)
klemklem

Hei :)
takk for hilsen inne hos meg! og takk for titten inne hos deg! kjempefin blogg du har :)
Kos deg masse i Bergen, kjenner jeg gjerne skulle vært der jeg og!

God tur til Bergen! Kos deg!

Takk til deg også for frokostbordgleder og fine ord, Ann Merete. Jeg håper, og tror du storkoste deg resten av helgen i Bergen. Jeg var lei meg lørdagkveld for at jeg ikke var med på middag med alle dere fine jentene. Til gjengjeld skal jeg flittig besøke bloggen din.

Selvsagt skal du få legge ut et bilde av meg og puta, selv om jeg er overbevist om at du har bedre motiv på de fleste andre bildene dine! ;-)

Jeg ønsker deg en glad oktoberuke!

Takk for gode tips til kjøkkenveggen min! jammen skal jeg kjøpe hylleknekt til å henge lampene i! lurt :-)
Har hatt en herlig helg i Bergen, ikke landet helt enda!

Takk for en kjempefin helg, Ann Merete! Det var veldig koselig å treffe deg, og vi har definitivt bevist at vi er gode busser når det kommer til shopping ja! ;)
Håper vi ses snart igjen!
Ønsker deg ei fin, ny uke! :)
Klem fra Carina

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)