26. august 2012

Bloggtreff hos Home&Cottage

I går var det duket for nok et bloggtreff, denne gangen hos Home&Cottage på Vinterbro. Det var de flotte damene Gro Anita (Myke Minutter), Maia (Fabelaktig), Anne Grete (Potrinas), Lotta (Lottas Himmelrom) og Anett (Nettas Blogg) som hadde stelt i stand dette for oss, og for en kveld det ble!

Damene og butikksjefen ønsker oss velkommen.


 Hanne jobber med innkjøp i Home&Cottage og fortalte oss litt om hvordan de jobber.


Fabelaktige Maia hadde bakt sine sagnomsuste cupcakes og de skuffet ikke! Også så smart å bake dem i små ketchupbeger fra McDonalds! Akkurat passe stor porsjon cupcake :)


Søte Elin (Fragmenter). Vi gikk i samme klasse på HiO for noen år siden og det var veldig koselig å treffe henne igjen!


Alltid noe å ta bilder av på bloggtreff :)


Vi fikk servert god tapas fra Kåres Kjøkken.


Elisabeth (Elisabeth Heier) og Cecilie (Cecilies Lykke). Fininger! 
Elisabeth og jeg kommer faktisk fra (omtrent) samme sted så det er jo nesten som å treffe på gamle kjente :)


Jeg likte denne utstillingen.


Det var loddtrekning med fine premier! Anett (Nettas blogg).


Dette liker jeg også! Spesielt de hvite putene med gullnagler... ble ikke med i handlekurven, men hadde veldig lyst på :)

Disse fire sjøgrønne (selvfølgelig) glassene ble derimot med hjem. Jeg synes de er kule! De er faktisk laget av bunnen på ordentlige vinflasker. Også passer de helt perfekt sammen med flaska jeg fant på loppis en gang :) Dessuten ble det faktisk en ny gardin på meg! Den skal henges opp i stua etter hvert, så venter med å vise den fram til den er oppe. Må strykes først vettu..
 
 Goodiebag fikk vi også! Print og kort fra Snedesign, spaprodukter, duftlys og stearinlys fra Home&Cottage, og magasinet Vakre hjem og interiør. Heldig! :)

Nok en fin kveld med disse blide, åpne og inkluderende jentene. Kan ikke bli bedre!
Takk for i går, dere som var der og ikke minst dere som arrangerte!

Og du.. hvis du ikke har vært på bloggtreff før, men får muligheten en gang: Kast deg på! Det er ikke noe annet enn veldig koselig! Ja, litt skummelt, men den følelsen går over på et blunk når man først kommer seg dit :)


//
Yesterday I went to meet other interior bloggers at an event hosted by Home&Cottage. Very nice to meet all these wonderful girls again, eat yummi tapas and shop with discounts :) We even got a goodie bag with generous gifts! Happy happy :)

10 kommentarer:

Oi,oi,oi! Der skulle jeg gjerne vært! Sikkert minst like trivelig som bloggetreffet på IKEA.:) Såå koselig å hilse på. Mista dere utpå kvelden...Satser på at det ikke er siste gangen vi møttes! Kom på besøk, om du noen gang skulle vende nesen nordover. Prøvde å ringe deg på søndagen (mens du var i barnedåp, sjønte jeg etterpå!). Ville bare høre om jeg skulle sette noen produkter igjen til deg på hotellet, sånn at du kunne teste ut. Men iogmed at jeg ikke fikk svar, turde jeg ikke sette dem der. Får ta med neste gang jeg reiser til Oslo, istedenfor. :)
Tar gjerne kontakt, om det er greit?

Så fine bilder av brudeparet under her. Du er dyktig!

Klem fra nord*

Hahaha, så lekkert bilde du har knipset av meg:-P Kan ikke huske å ha godkjent det;) Uansett, veldig koselig var det, og kjempehyggelig å treffe deg igjen! Og når jeg ser på bildene dine nå så angrer jeg litt på at de glassene ikke ble med meg hjem...
Klem

Det som ut som en helt knallfin kveld! Så synd at jeg ikke hadde anledning. Håper uansett det snart dukker opp en ny sjanse!

Fine glass, forresten!

En deilig søndagskveld ønsker jeg deg!

Klem Merete

Takk for i går, koselig å ha hilst på deg.
Kjekt å finne ut at det ikke var skummelt, bare koselig.
Så mange fine bilder du tok,
gøy å se alt fra en annen vinkel:)

Fin ny uke til deg!
- AC

hi ann.

so happy to discover your lovely blog.

following now and hope you'll follow back.

michele

Hei igjen!
Det var kjempekoselig å treffe deg på lørdag : )
Vi bor jo så nære at vi kan jo treffes any-time!

..hihi, bilde av meg var det her óg ; ) Igjen var jeg dårlig på å ta
bilder, men heldigvis er det mange andre som har gjort det.

Sitter egentlig og ser ut på det fine været jeg og, tennene på Sophia
fortsetter å komme, så jeg har løpt mellom sengen hennes og mac´en
for å bysse og lage blogginnlegg. Men, man blir jo i godt humør
bare av å se at det er sol : )

Kos deg med fortsatt sol etter jobb!
God klem Elisabeth

Takk for sist, det var en kjempehyggelig kveld. Tiden gikk så alt for fort, så jeg rakk ikke å snakke med alle. Det kommer nok flere slike fine kvelder.

Fin mandag til deg!

Anette Willemine

Du, bare tulla jeg:) Er da ikke såå selvhøytidelig;)

Tusen, tusen takk for at du kom på H&C bloggtreffet og bidro til den gode stemningen! :) Kjempekoselig å endelig møte deg! Og så fint innlegg du har laget fra kvelden, selv om det alltid er like rart å se seg selv på bilder... *knis* Klemmer

Hei søte!
Endelig fikk jeg tid til å besøke deg igjen, herlighet som tiden flyr. Med ny jobb og vannlekkasje i hus blir det ikke mye tid til å besøke søte medbloggere, dessverre. Har hatt mest fokus på å lage innlegg, men nå var det jammen godt å få tid til å besøke deg :)

Takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg, leser hver eneste flere ganger og smiler masse for meg selv (må nesten være blogger for å forstå det tror jeg *ler*)

Takk for sist ikke minst, tenk at jeg har truffet deg to ganger på rappen nå *ler* Du er så herlig søta!

Ikveld skal jeg ta fram strikkepinnene og kose meg.
Fineste tirsdagskvelden!
klemklem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)