1. juli 2012

Velkommen Eames

En fining har flyttet inn hos oss.


Han er kjøpt brukt og kommer fra ei venninne som ga meg en god pris.
Heldige meg!


Brukes som kontorstol, men ble for fotoanledningen flyttet ut i stua.


Det er gøy å "style" på denne måten, for å ta bilder av fine ting, men det ser jo ikke ut bak kamera. Bord og stoler er stuet sammen i et lite kaos. Når plassen er liten må man improvisere litt. Jeg fikk lyst til å la stolen stå som på bildet, men det går ikke, der står jo spisebordet til vanlig!


Når det tordner og regner ute som det gjør nå, er det fint å være inne i varmen. Juli på kalenderen, men det hører visst ikke værgudene på. Jeg har bestilt sol og varme hele juli, så det har bare å komme! Ferien starter jo snart! :)

5 kommentarer:

Sååå fin! Heldige du. Prøver å få overtalt mannen, men han er ikke like enig med meg i at de er knall lekre:)

Ønsker deg en fin ny uke og en fin sommer
Klem Tonje

Gratulerer med fine stolen, lekker.
Kjekt å få den kjøpt brukt til en god pris.
Vi fikk en veldig god pris på vår også.
Håper bestillinga di på været slår til, akkurat nå øser det ned her.

Fin ny uke til deg!
- AC

Hurra for fin stol :)

Etter en slitsom uke, har jeg endelig overskudd til å besøke deg. Nå skal jeg oppdatere meg på hva du har holdt på med i det siste :)

Fabelaktig søndagskveld og fin ukesstart til deg, søteste!

Smil&klem

Oj, heldige du!!! Lekkert:)
Så du hadde meldt deg på Home & Cottage bloggtreffet. Kjekt, da treffes vi:)
Klem, Elin

Heldig du er! Og den passer jo så perfekt inn i stilen din!
så glad jeg kom over bloggen din. Lest meg nedover og du har en flott særegen stil. Herlige detaljer og kontraster i stilen din!
Me like... :-)

Lagt meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)