24. juli 2012

Jeg tok med sola inn

Ok, jeg innrømmer det. Det er jeg som har tatt sola! :-o
Den kom med Posten levert på døra fra Kremmerhuset her om dagen.
Lyser ganske fint opp i stua, skal dere vite :)


Neivel da, så er det ikke sola, men det er den fine puffen som jeg ønsket meg fra Kremmerhuset og som jeg vant! Da jeg åpnet to store pappesker med ting jeg ønsket meg føltes det som julaften og bursdag på en gang! Se her for hele ønskelista og hva jeg fikk.


Oliventre var det også med i pakka, og det prøver seg foreløpig litt i vinduet. Treet er uekte og kan egentlig stå hvor som helst - så mulig det blir flyttet til en mørk krok som trenger et friskt pust. Jeg liker planter som trenger lite vann ;)


Pysen på sin faste plass. Vi nyter særdeles rolige feriedager hjemme i Oslo. Fotojobben på lørdag gikk forresten bra, jeg holdt på fra halv ti på morgenen til halv ett om natta! Da hadde jeg tatt nesten 750 bilder! En ganske stor sorterings- og redigeringsjobb ligger foran meg, så det kan nok ta en liten stund før det dukker opp noe her. Stay tuned :)

//
Pictures from our living room! I won a competition at the Norwegian interior shop Kremmerhuset and got some wonderful gifts! This yellow knitted puff (?) and an fake olive tree among others :)

5 kommentarer:

Den er kjempetøff:)Heldig du var som vant den store fine gevinsten...nyyt den:)
klemklem

Superlekkert! Så heldig/flink du var. :)
Sommerklem fra nord.

Puffen er herlig!

Fin mandag!
Her er jeg tilbake i jobb og litt unhappy med det.
klem

Hei du! Så herlige bilder :)
Glad jeg fant deg, har lagt meg til som følger :) Gleder meg til å se mer til deg fremover!!
Ta gjerne turen innom meg hvis du har lyst, har en fin give away gående nå om du vil delta ;) (Har også en utfordring på gang som du kan melde deg på hvis du vil)
God fredag til deg og nyt helga!
Klem Camilla

Ser ut som vi har samme spisestuestoler :) Klemmer

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)