20. juli 2012

Bryllupsforberedelser

I morgen skal jeg fotografere i bryllup! Jeg skal være med bruden hele dagen gjennom, fra hun blir sminket og fikset, til vielsen i kirken, bryllupsbilder, familiebilder og fest! Jeg både gruer og gleder meg, det kommer til å bli gøy og slitsomt! I dag har jeg vært på location og funnet fine steder å ta bilder, og heldigvis er vi to stykker som skal hjelpe hverandre med de "offisielle" bryllupsbildene. 

Dagen blir som trening for meg, jeg har aldri gjort bryllup før og det er brudeparet klar over. Det var vel egentlig jeg som meldte meg litt frivillig til å være med som fotograf - på den måten får jeg øvd meg og brudeparet får forhåpentligvis noen fine bilder fra dagen.

Tunga rett i munnen, husk ISO, hvitbalanse og blender!
Lade opp batterier, tømme minnekort, pakke alt nødvendig utstyr!
Jeg er klar...tror jeg! :)

Bildet under har ikke så mye med bryllupsfotografering å gjøre, men synes brannhydranten var så kul der den stod!

Kolbotn 20. juli 2012

//
Tomorrow I'll have my debut as a wedding photographer! I went to the location to find good spots to day, and this cool fire hydrant caught my camera :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)