19. mai 2012

Vel overstått

Jeg er nok altfor seint ute med å ønske alle en fin nasjonaldag, men jeg håper ihvertfall alle hadde en bra dag - uansett om den ble tilbragt utendørs i tog, med champagne og grilling, innendørs foran TVen eller et helt annet sted.


Selv hadde jeg en veldig rolig og avslappende dag, og det var kanskje like greit siden forkjølelsen har gjort retur og har slått meg en smule ut de siste dagene.
Litt feiring ble det allikevel, samboeren min har nemlig bursdag på 17. mai, og da måtte selvfølgelig favorittkaka til. Gratulerer kjæresten min!




I går hadde jeg feriedag, men den ble tilbragt horisontalt i senga og sofaen. Kjedelige greier. Jeg satser på en stigende formkurve fram mot ei ny uke, så får det heller være at helgeplanene gikk i vasken. Aldri så gæli at det ikke er godt for noe, da fikk jeg ihvertfall tid til å blogge litt og ta meg en etterlengtet runde på blogglista mi :)


2 kommentarer:

Nydelige bilder.
Den kaka så god ut.
God bedring.

Fortsatt fin helg til deg!
- AC

Du sliter med formen, du også ja? Her er både jeg og Kaja potte tett, og det er litt krise for meg, siden jeg skal opereres i morgen. Menmne, for satse på det går bra:)
Den kaka så utrolig fristende ut, til tross for laber matlyst;)
God bedring til deg!
Klem, Elin

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)