3. mai 2012

Høstnytt fra H&M Home

Mens vi begynner å omstille oss fra vår til sommer har H&M Home allerede lansert høstkolleksjonen! Som Sköna hem så fint skriver:

"Hösten 2012 präglas HM home av rustika och extravaganta detaljer. Glittrande paljetter, metallic, etniska mönster och djupa mustiga färger."

(Åh, den som kunne svensk!)
Jeg la spesielt merke til katteputa med de fengslende øyene, som kattemor burde man vel ha en slik? (Fra barnekolleksjonen).
 
Kilde: Sköna hem

Jeg kjenner jeg har veldig lyst på ei paljettpute også, selv om det egentlig ikke helt passer inn i interiøret her akkurat nå.
Bildet under er uansett veldig kult! Her får man høstfølelsen, og jeg kommer selvfølgelig ikke unna den gule puta... (som ligner veldig på den jeg kjøpte fra Kremmerhuset i dobbelt størrelse i både farge og stoff).

Kilde: Sköna hem

Se mer fra kolleksjonen her:

2 kommentarer:

Likte det siste bildet godt,ja en paljettpute tror jeg at jeg må finne et sted.Eller sy selv:)
ha en fin dag
klem

LOVE IT!

Fin torsdag kjære deg!
Her har dagen gått til å ommøblere kontoret på jobben :)
klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)