1. mai 2012

Flotte Frogner

Jeg har blitt solbrent på øret (sikkert det øret som var mest vendt mot sola) etter en god og lang gåtur. Først måtte vi forbi Bislett for å se på livet (cupkamp mellom Lyn og Vålerenga der i dag), så oppom Stensparken og over til Majorstua og Frognerparken. Så rundt på Frogner for å titte. Det er så fint der borte med de staselige husene, de pene hagene og flotte trær i all sin prakt. Også er det så stille og deilig. Vi drømmer om å flytte inn i en leilighet med sånt tårn i hjørnet, men det spørs vel om ikke det koster mer enn skjorta og vel så det.


Det er ingen tvil om at våren er her - kom mai du skjønne milde!


Jeg har forresten vært så heldig å vinne et halvt års abonnement på BoligPluss i giveaway hos Eddas! En blogg det for øvrig er verdt å ta seg en titt innom, Elin Anita er flink med styling og har kjempefine bilder! Hun er en av finalistene til å bli BoligPlus sin nye faste interiørblogger - det blir spennende å se hvem som vinner! Jeg liker egentlig alle finalistene, jeg, så bra blir det nok uansett :)


Håper DU har hatt en flott 1. mai! Heldigvis er det snart helg igjen! :)

2 kommentarer:

Nydelige 1.mai-bilder:) Ja, den som kunne kjøpt en leilighet med tårn på Frogner, hehe;) Fint er der jammen!
Her har vi hatt hagedugnad og årets første grillings. Nå flater jeg ut på sofaen med Grey's:)
Klem, Elin

Flotte bilder ;) Nydelig at våren endelig er her ;)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)