10. april 2012

Vinnerlykke

Hipp hurra for vinnerlykke!
Jeg vant gavekort på 1000 kr hos designbelysning.no i give away hos Put it in a box! En utrolig flott premie, og nå er det bare å dykke inn hos designbelysning og tenke på hvilken lampe jeg skal handle....Tenk at jeg skulle vinne en så fin premie? Det hadde jeg aldri trodd! Smart å bli med på give aways altså :)

Lyst på litt forskjellig, men mest sannsynlig ei taklampe! Her er noen altenrativer.

Brasil takpendel


 Polar pendel




 Diablo takpendel



 Eclips takpendel




House Doctor Dana Taklampe

Bilder er lånt fra designbelysning.no

2 kommentarer:

Snakk om å være heldig, da! Stas:) Ikke så lett å velge i så mye fint, da.. Syns de Polar-pendelene var tøffe.
Den klokka under her ble såå fin! Utrolig hva litt maling kan gjøre!
Klem, Elin

Heldige deg, gratulerer:)
Så mange fine lamper å velge mellom, gleder meg til å se hvilken det blir. Og til bildene når den er i hus.

Fin tirsdagskveld til deg!
- AC

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)