2. april 2012

Plastic fantastic

"Den kjennes jo ut som plastikk!", sa min kjære da han ble introdusert for den nye matta i gangen. Det er fordi det er ei plastmatte det, kjære ;)
Med 50% rabatt fra ellos.no ble det ikke ille i det hele tatt, og jeg må si meg veldig fornøyd med kjøpet.


Til høyre ser dere et vitrineskap jeg kjøpte via FINN.no. Furuskap ble forvandlet til hvitt og fint skap med noen (ok, ganske mange) strøk maling og nye knotter. Fortjener en nærmere og egen introduksjon seinere, synes jeg.
Helt til høyre ser dere et lite settebord jeg fikk for hele 10 kr på et loppis!

 Jeg lover å vise mer av dette rommet etter hvert også, det er bare et litt vanskelig rom. Det består for det meste av dører og ender ofte opp som litt ufrivillig oppbevaringsplass... Siden badet er så lite må vi oppbevare håndkler og annet stæsj i skapene som titter fram bak døra der. Og det er godt man kan kutte i bilder og bare vise det man vil, for diverse esker og dilldall som ikke synes på bildet har fått stå litt for lenge oppå skapene... på tide å få ut ryddefingern snart, ja! :)

PS: Husk at bloggen har egen side på Facebook!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)