5. april 2012

Bli lys!

Skjærtorsdag! Det er deilig med påskefri, man får liksom gjort ting man ikke rekker/orker til vanlig. Som å pusse alle vinduer for eksempel. Ikke det morsomste i verden, men så utrolig digg når man er ferdig og faktisk ser verden utenfor med nye øyne! Vi har også svingt både malerkost og tapetseringspenselen her, endelig er alle rom i leiligheten malt!

Jeg fikk forresten en kommentar på bildet av bokhylla jeg la ut her om dagen, med spørsmål om hvor de er kjøpt. Jeg må få poengtere at hyllene dessverre ikke er mine, bildet ble funnet hos frau-p. Skulle ønske jeg klarte å innrede bokhyller på den måten!

I dag venter jeg koselig besøk av niese på 6 år! Bytur med tante håper jeg blir bra :)

I mens må dere se disse fantastiske vinduene!
Jeg elsker lyset som flommer inn her!



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)