23. april 2012

3. plass og tusen takk!!

Jeg er så stolt og kry, bildet mitt ble nummer 3 i finalen hos Norske Interiørblogger!
Tuuusen millioner takk til alle som stemte på meg!!

I AM


Jeg feirer med kakaokaffe og god musikk på øret. Ny arbeidsuke er i gang etter ei koselig helg. Det ble visst ikke noe loppemarked på meg allikevel, fornuften overtalte meg til å bli hjemme. Jeg har nok av to do-prosjekter liggende på vent og egentlig har vi ikke plass til å lagre mer nå. (Så får vi se hvor lenge fornuften varer, det er vel nye muligheter til helga igjen?)

Håper alle har en fin mandag, husk å bli med på giveaway'en min!

6 kommentarer:

Gratulerer med en fin tredjeplass! Stas! :)

Grattis med pall-plass. Selv om jeg synes du skulle ha vunnet!

Takk for svaret vedrørende klokken. Tror den er ute av varelageret og det er synd. Likte veldig godt kombinasjonen verdenskartet og klokke.

I tillegg hadde du gjort den fjong og flott!

Lykke til videre!

Aina

Gratulerer så mye med tredjeplassen:)

Fin ny uke til deg!
- AC

Hei og hopp!
Grattis med 3plass hos nib!!
Moro :)

..sv: Nei, jeg har loppestopp for tiden.. Ikke vært i bruktbutikken/loppemarked siden desember.
Herregud.. Det er lenge det!
Loppestoppen varer nok litt til :)

Håper du fant noe fint du da!

Ha en super fin kveld!

Klem Ida Susanne

Hurra! Så kjekt. Gratulerer med 3.plassen!
Klem Tonje

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)