20. februar 2012

Kjøkkenet vårt

Jeg liker kjøkkenet vårt, men jeg er ikke helt fornøyd. Rommet skulle vært malt og vi ser for oss en tapet på veggen ved vinduet. Siden vi ikke eier leiligheten vi bor i, er det jo litt begrenset hvor mye man gidder å pusse opp, men noen små forbedringer her og der må til.

Vi har ingen spiseplass på kjøkkenet, men det går i grunnen greit. Tror det hadde blitt trangt å dytte inn et bord og stoler. Jeg liker uansett at kjøkkenet er et eget rom!

Jeg tok bilder av kjøkkenet litt "sånn som det var", uten å begynne med masse styling og greier. Ryddet selvfølgelig bort oppvasken, da... :)


*Noen* ønsker seg ny stekovn, men så lenge den gode gamle funker som den skal, tror jeg ikke huseieren vil bytte...


Kjøkkeninnredningen er fra IKEA. Jeg liker glassdørene :)


Naboene er ikke langt unna, så det er greit å ha litt i vinduet for å skjerme innsyn.


 Denne vekta fant jeg på loppis. Brukes til pynt. Ser at jeg burde anskaffe noe nytt til den tomme blomsterpotta snart...


Brettet har jeg funnet på mitt eget loppis (det gamle huset hjemme på småbruket hos mam&pap).


Denne brødboksen var opprinnelig knall oransje og var rimelig fettete og fæl da jeg fant den på loppis. Gnik og vask og en omgang med sprayboksen gjorde den god som ny.


Det er ikke så ofte det er så shinet på benken som her. Men det er slik jeg liker det absolutt best!

Med disse bildene slenger jeg meg også på i "Villa Fredfulls" utfordring "Hvordan ser kjøkkenet ditt ut?"

2 kommentarer:

Så fint kjøkken du har. Mange herlige detaljer, som brettet, vekta, kjøkkenmaskina.
Gøy at du ble med i utfordringen du og:)
Ha en fin kveld!
- AC

Jeg synes kjøkkenet deres er veldig fint jeg:) Kjøkken kan i og for seg se ut akkurat som det vil bare det inneholder en kitchen aid;) Ha en nydelig uke!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)