23. februar 2012

DIY - Scrabble coasters

Hva heter det på norsk igjen? Drikkebrikke? Ølbrikke? Nei, jeg kommer virkelig ikke på det, og Google translate kunne ikke hjelpe meg. Uansett, jeg synes disse coasters'ene var tøffe, og hadde laget meg noen hvis jeg hadde hatt scrabble-brikker i tre tilgjengelig. Nå er det omtrent ikke mulig å oppdrive plastikk-scrabble i butikkene en gang, så det spørs om det blir noe av. 

Eventuelt kunne jeg kjøpt ferdiglagde i denne butikken på Etsy.

Jeg kom over tipset på Pinterest selvfølgelig :)


Så man trenger altså scrabble-brikker, sterkt lim og en beskyttende lakk.

1 kommentarer:

stilig, funnet noe annet man kan lage med de ? og har du laget noe

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)