30. januar 2012

Vil du like Facebookgruppa?

God kveld i stua/kjøkkenet/soverommet/kontoret, kjære leser! :)

Tenkte jeg bare ville minne om at bloggen har egen Facebookside,
så hvis du liker bloggen hadde det vært innmari koselig om du ville like Facebooksida også!
Der legger jeg ut lenker til nye blogginnlegg, som regel ganske kort tid etter at jeg har postet dem, samt at jeg deler lenker til interessante artikler, andre blogger og kanskje noen bilder som ikke havner her. Praktisk hvis du vil holde deg oppdatert, altså.

Takker i samme slengen for koselige kommentarer jeg får på blogginnleggene mine,
det er veldig inspirerende og moro når jeg får tilbakemeldinger på det jeg gjør!
Fortsett med det! ;)

klem fra Ann Merete :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)